انتخاب یه فروشنده خوب برای کانکس
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

یکی از بهترین راه های تهیه کانکس این است که بهترین کانکس رو برای خودتون از یه فروشنده معتبر تهیه کنید همیشه ممکنه تو هر محصولی که تهیه میکنید مشکلی پیش بیاد حالا یا خرابی یا هر چیز دیگه ای پس بهتره از یه جای معتبر خریده بشه که هم گارانتی داشته باشه هم این که در صورت خرابه با گارانتی تعویض بتونید راحت عوضش کنید کانکس هم یکی از اون محصولاتی هست که باید حتما گارانتی داشته باشه چون ممکنه تو مدت زمان مشخص بپوسه یا اینکه مشکلی براش پیش بیاد که باعث بشه عوضش کنید و اگه گارانتی نداشته باشه میشه هزینه اضافی برای شما من خودم برای اولین بار که خواستم کانکس تهیه کنم به سایت http://www.kanex.ir/ مراجعه کردم برای اینکه کانکس تهیه کنم ولی خب متاسفانه اون کانکسی که میخواستم با گارانتی اصلی نتونستم پیدا کنم همین موضوع باعث شد یه خورده بیشتر بگردم و یه سایت بهتر پیدا کنم یکی از دوستام که چند وقت پیش کانکس خودشو تهیه کرده بود بهم گفت که میتونم از سایت کانکس ساختمون دات کام http://www.sakhtemoon.com/list/conex/ استفاده کنم منم ازش استفاده کردم و واقعا واسم رازی کننده بود چون هم از تمامی برند ها و شرکت ها کانکس داشت که میشد راحت هر کدوم رو که میخوای انتخاب کنی و هم اینکه همه کانکس هایی که داشت گارانتی اصلی و با کیفیت داشتن.





:: برچسب‌ها: انتخاب یه فروشنده خوب برای کانکس ,
:: بازدید از این مطلب : 801
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: